skrajutės
Fingerprint spaustuvė: Patarimai

Išskirtinės skrajutės: 10 patarimų, kaip jas sukurti

Skrajutės – atgyvenęs marketingo įrankis ar veiksmingas būdas supažindinti potencialius pirkėjus su produktu ar paslauga? Teisingo atsakymo į šį klausimą nėra, kadangi viską lemia tai, kaip atrodo jūsų skrajutė. Įdomus, interaktyvus ir akį traukiantis spaudos sprendimas visuomet bus efektyvus ir garantuos pageidaujamus rezultatus.

Dėl šios priežasties šiandien FINGERPRINT komanda pasirengusi pasidalinti patarimais, kaip sukurti išskirtines ir efektyvias skrajutes.

1). Sukurkite akį traukiančią antraštę

Norint, jog jūsų skrajutė patrauktų potencialaus kliento dėmesį, visų pirma, ji turi turėti patrauklią antraštę. Todėl kurdami antraštes pasitelkite įspūdį sustiprinančius veiksmažodžius, stenkitės sužadinti emocinį toną arba klientą papirkti šokiruojančia statistika.

skrajutėskrajutė

2). Kreipkitės į savo tikslinį klientą

Tik pažinodami savo tikslinį klientą ir žinodami tikslinės auditorijos ypatybes, galėsite jiems pasiūlyti aktualias reklamines skrajutes.
Pavyzdžiui, jei skrajute siekiate reklamuoti stovyklą vaikams, rinkitės ryškias spalvas ir nuotaikingus dizaino elementus. Tuo tarpu, jei skrajutė kuriama pristatyti inovatyvų verslo sprendimą, vertėtų rinktis minimalizmą, švarą ir aiškumą.

skrajutėskrajutė

3). Naudokite emocinius elementus

Jei norite, jog skrajutė būtų efektyvi, ji turi nešti ne tik sausą informaciją, bet ir emociją. Pavyzdžiui, konsultacijų įmonė „NewWay“ naudoja emocinį teiginį – mes dirbame siekdami skirtumų. Tuo tarpu, kitame pavyzdyje jaukumui perteikti pasitelkiamos pastelinės spalvos bei mieli užrašai.

skrajutė skrajutė

4). Vadovaukitės taisyklė – mažiau yra daugiau

Skrajutės yra mažo formato reklaminiai pranešimai, kuriuose informacija turėtų būti pateikta aiškiai ir glaustai. Dėl šios priežasties rekomenduojame neperkrauti skrajutės nei tekstu, nei vizualiniais elementais. Na, o jei matote, jog visa informacija, kurią norite pateikti skrajutėje netelpa, pagalvokite apie kitą reklaminę priemonę, pavyzdžiui, lankstinukus.

skrajutė skrajutė

5). ŠRIFTAS!

Viena svarbiausių taisyklių – tekstas, esantis ant skrajutės, turi būti lengvai įskaitomas. Todėl, atminkite, jog reklaminiuose pranešimuose esantys šriftai turėtų atlikti ne tik estetinę, bet ir informacinę funkciją. Jei dvejojate, kokį šriftą pasirinkti, skrajutėms rekomenduojamų šriftų sąrašą galite rasti ČIA.

skrajutės skrajutės

6). Tekstą skrajutėje keiskite ikonomis

Efektyvus būdas sutaupyti vietos skrajutėje bei paversti ją vizualiai patrauklesne yra perteklinio teksto keitimas ikonomis. Pavyzdžiui, tekstą „Mus rasite adresu“ keiskite ikona, kurioje pavaizduotas pastatas.

skrajutės skrajutės

7). Rinkitės spalvas, padedančias identifikuoti jūsų įmonę, produktą arba paslaugą

Atsiminkite – spalvos yra jūsų įmonės įvaizdžio dalis! Todėl, maketuojant skrajutes, pirmenybę skirkite spalvoms identifikuojančiomis jūsų įmonę, jos gaminamus produktus arba teikiamas paslaugas. Pavyzdžiui, jei norite perteikti ekologiškumą ar tvarumą, rinkitės žalią arba žemės spalvas, tuo tarpu, jei siekiate sužadinti alkį, pasitelkite raudoną spalvą.

skrajutės skrajutės

8). Įtraukite CTA (call to action)

Kaip ir kiekvieno reklaminio pranešimo, taip ir skrajutės tikslas yra vartotoją skatinti veikti. Dėl šios priežasties, norint, jog skrajutė būtų efektyvi ir skatintų vartotoją imtis veiksmų, joje privalo būti tam tikri elementai – telefono numeris, soc. tinklų adresai, el. pašto adresas ar QR kodas.

skrajutės skrajutės

9). Skrajutę paverskite interaktyvia ir naudinga vartotojui

Norite, jog jūsų skrajutė iškart nenukeliautų į šiukšlių dėžę? Paverskite ją interaktyvia bei naudinga vartotojui! Į skrajutę galite inkorporuoti nuolaidos kodą, įdomų galvosūkį, infofrafiką su vertinga informacija ar kitą interaktyvų sprendimą. Pavyzdžiui, įmonė „STRAW-GOAT“ reklaminę skrajutę pavertė atviruku, kurį kartu su jų produkcija vartotojai gali padovanoti draugui, giminaičiui ar kolegai.

skrajutės skrajutės

10). Skrajutėms – aukštos kokybės spauda

Tiesa, net sukūrus išskirtinę skrajutę, tačiau ją atspausdinus naudojant nekokybiškas priemones, nepasieksite norimo rezultato. Dėl šios priežasties skrajučių spausdinimui vertėtų rinktis profesionalią spaustuvę, naudojančią modernius, aukštos kokybės spausdintuvus.

Aukščiausios kokybės skrajutės – FINGERPRINT spaustuvėje Kaune

Ieškote vietos, kur galėtumėte greitai ir kokybiškai atsispausdinti skrajutes? Nedvejokite ir susisiekite su savo srities profesionalais – FINGERPRINT spaustuve! Pasitelkę vienus pažangiausių rinkoje spausdinimo įrenginių įgyvendinsime visus jūsų spaudos norus.

Na, o esant poreikiui visus spausdintinės reklamos sprendimus galime įgyvendinti už jus – nuo reklaminio projekto maketavimo iki skrajutės spausdinimo.

Susisiekite ČIA nurodytais mūsų kontaktais arba atvykite į mūsų biurą adresu Butrimonių g. 9, Kaunas.

Daugiau naujienų rasite mūsų FACEBOOK paskyroje.