Įdomiausi reklaminiai tentai – tema, apie kurią galėtume kalbėti valandų valandas! Prieš kelis mėnesius pristatę įdomiausių reklaminių tentų dešimtuką, supratome, kiek daug šedevrų dar liko nepaminėti!
Dėl šios priežasties šiandien FINGERPRINT komanda su jumis dalinasi dar 5 patarimais, kaip sukurti efektyvius reklaminių tentų dizainus, bei šiuos patarimus iliustruoja įdomiausiais reklaminių tentų pavyzdžiais!
1) Daugiau rodykite, mažiau kalbėkite!
Praeitame straipsnyje minėjome, jog reklaminių tentų jokių būdu negalima perkrauti žodžiais, tačiau kartais žodžių išvis gali neprireikti, jei savo reklaminę žinutę rodysite vaizdu! Paveikslai gali būti patrauklesni ir iškalbingesni už daugybę žodžių, be to, manoma, jog efektingu vaizdu pasakyta pagrindinė reklamos žinutė greičiau pasiekia vartotoją ir ilgiau išlieka jo atmintyje.
Pavyzdžiui, prekės ženklas „McDonald’s“ reklamuodamas maisto atvežimo į namus paslaugą reklaminiame tente pateikė aplyto lango vaizdinį. Pamačius tokį vaizdą iškart norisi įsisupti į pledą ir laukti, kol maisto išvežiotojas paskambins į jūsų namų duris, tiesa? Tuo tarpu „Lenor“, reklamuodamas skalbinių minkštiklius, vaizdu parodo, jog jų minkštiklis net grėsmingiausius žvėris gali paverti minkštais pliušiniais žaisliukais.
2) Funkcionalūs reklaminiai tentai? Kodėl gi ne!
Jei ieškote būdų, kaip nustebinti vartotojus, marketingo specialistai pataria atkreipti dėmesį ne tik į reklaminio tento dizainą, bet ir jo funkcionalumą. Štai, pavyzdžiui, JAV kompiuterinės technikos gamintojai IBM sukūrė daugiafunkcinius tentus, kurie ne tik puikiai transliuoja reklaminę žinutę, bet yra funkcionalūs miesto gyventojams ir svečiams. Na, o prekės ženklas „McDonald’s“, norėdamas parodyti, jog dirba visą parą, į tentą inkorporavo laikrodį.
Tiesa, funkcionalūs tentai įprastai reikalauja papildomų techninių sprendimų, o tai atitinkamai lemia didesnę reklaminio tento kainą.
3) Kurkite įdomus sprendimus, tačiau nepersistenkite!
Vartotojai mėgsta įdomius, įtraukiančius ir nematytus spaudos gaminius, tačiau tarp to, kas yra nauja ir įdomu bei to, ko vartotojas nesupras gali būti vos vienas mažas žingsnelis. Dėl šios priežasties sukūrę interaktyvų ir įdomų tento maketą, pirmiausia, apklauskite kiek galima daugiau draugų ar pažįstamų ir paprašykite jų išsakyti nuoširdžią nuomonę apie jūsų reklaminį tentą.
Kaip šio punkto pavyzdį galime pateikti namų apyvokos prekių gamintojų IKEA reklaminį tentą, kuris sudomina, įtraukia ir vartotojui nusiunčia įsimenančią reklaminę žinutę. Tiesa, jei reklamos kūrėjai būtų sumanę sukurti sudėtingesnę dėlionę, didelė tikimybė, jog vartotojai tento iššifravimui neskirtų pakankamai laiko ir jis liktų nesuprastas. Tuo tarpu, amerikiečių restoranų tinklas „Chipotle“ išradingai ir šmaikščiai perteikia mintį, jog naudoja tik aukštos kokybės ingredientus, tačiau tuo pat metu neapsunkina vartotojų pernelyg sudėtingais reklaminiais sprendimais.
4) Lokali reklaminio tento žinutė – paveikesnė
Jei kuriate nacionalinę reklamos kampaniją – šis punktas ne jums. Tačiau, jei tentu norite pasiekti konkretaus miesto ar miestelio gyventojus, nepabijokite į reklaminį tentą įnešti lokalių sprendimų. Jei reklaminę žinutę paversite aktualia ir artima čia gyvenantiems žmonėms, ji stipriau rezonuos vartotojus.
Puikus to pavyzdys neseniai Šiaulių mieste pasirodžiusi reklama, kuria pristatomas mieste atsidarantis greito maisto restoranas KFC. Jei nežinote, jog vienas iš Šiaulių miesto simbolių yra gaidys, galite likti nesupratę šios reklamos, tačiau šį faktą tikrai žinantiems šiauliečiams reklama pasirodė artima ir paveiki. Kitas puikus pavyzdys – filmo „Grinčas“ reklaminiai tentai, kurie sukurti lengvai pašiepiant didžiųjų Amerikos miestų aktualijas.
5) Kūrybingai išnaudokite CTA vietą
Ko gero žinote, jog kiekviename tente turėtų atsidurti raginimas imtis tam tikrų veiksmų (angl. Call to Action)? Įprastai reklamos užsakovai šioje vietoje nurodo telefono numerį, adresą ar internetinį puslapį, tačiau profesionalai teigia, jog CTA vietą reklaminiame tente vertėtų išnaudoti kūrybingai.
Štai, Floridos lankytojų centras vietoje primityvios nuorodos – už 6 mylių rasite mus, vairuotojus kviečia pramankštinti kojas. Tuo tarpu BMW atstovai „BMW of Bridgeport“ taip pat pasitelkia kūrybingą spendimą, norėdami klientą nuvesti iki savo parduotuvės.
FINGERPRINT spaustuvė Kaune: Aukščiausios kokybės reklaminiai tentai ir kita spauda
Turite išskirtinę reklaminę idėją, tačiau nežinote, kaip ją įgyvendinti? Nedvejokite ir susisiekite su savo srities profesionalais FINGERPRINT spaustuve! Spaudos profesionalai atsakys į visus iškilusius klausimus, o pasitelkę vienus pažangiausių rinkoje spausdinimo įrenginių įgyvendinsime visus jūsų plačiaformatės spaudos norus!
Na, o esant poreikiui visus spausdintinės reklamos sprendimus galime atlikti už jus – nuo reklaminio projekto maketavimo iki tento sumontavimo ir pakabinimo norimoje vietoje!
Susisiekite ČIA nurodytais mūsų kontaktais arba atvykite į mūsų biurą adresu Butrimonių g. 9, Kaunas.
Daugiau naujienų rasite mūsų FACEBOOK paskyroje.
Taip pat sužinokite: